Martwisz się o swoją przesyłkę?
Niepotrzebnie, Działamy bez zmian!
Wszystkie zamówienia są realizowane zgodnie z terminami podanymi przy produktach podczas składania zamówień. Na chwilę obecną nie występują opóźnienia spowodowane stanem epidemii.
Zachęcamy do składania zamówień z formą płatności : "przedpłata na konto". Definitywnie ograniczy to kontakt z kurierem. Forma płatności "za pobraniem", nie została wyłączona.
Masz 3 możliwości:
- Przelew PayU (Raty Payu 0 %, karta, BLIK, płatnośc bezpośrednio z banku)
- Przelewy24 (karta, BLIK, płatnośc bezpośrednio z banku)
- Przelew bankowy zwykły
Wybierając jedną z powyższych forrm płatności, ograniczysz kontakt z kurierem oraz z gotówką.
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo!
Ważną informacją, o której musisz wiedzieć, jest brak możliwości wniesienia towaru do mieszkania.
Ze względu na stan epidemii panujący w kraju, kurierzy nie wnoszą przesyłek do mieszkań, zostawiają je pod drzwiami. Należy pamiętać, że podczas dostarczenia przesyłek pod drzwi, obowiązują dokładnie te same zasady co zazwyczaj. Kurier samodzielnie dostarcza przesyłki do 31,5kg, nie przekraczającej maksymalnej długości najdłuższego boku 175 cm. Jeżeli przesyłka waży więcej, lub najdłuższy bok przekracza 175 cm, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru ,a klient zobowiązany jest odebrać przesyłkę bezpośrednio z samochodu kuriera.
#ZOSTAŃWDOMU