Uwaga!
W chwili dostarczenia przesyłki, prosimy o sprawdzenie stanu opakowania . W przypadku uszkodzenia zawartości spowodowanego niewłaściwym transportem, kurier zobowiązany jest do spisania protokołu szkody i zabrania przesyłki z powrotem. Znacząco może to usprawnić proces reklamacji jak i wpłynąć na pozytywne jej rozpatrzenie.

 

1. Reklamacja - wykryte wady / towar niezgodny z ofertą

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy, pod adresem:

[email protected]


Wiadomość powinna zawierać:

  • numer zamówienia
  • krótki opis problemu
  • zdjęcia lub krótki film ukazujący problem
  • sugestia preferowanego rozwiązania reklamacji (rabat lub wymiana na nowy produkt)

Na każdą wiadomość staramy się odpowiedzieć w przeciągu 24h (dzień roboczy).

Nasi specjaliści po uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji oraz wstępnej ocenie sytuacji, przekazują sprawę do bezpośredniego producenta, który wydaje opinię o możliwości wymiany towaru, co ma wpływ na ostateczną decyzję w sprawie reklamacji. 

Proces reklamacji zależny jest od dostępności towaru z zamówienia.

  • towar dostępny - zazwyczaj czas wymiany towaru na pełnowartościowy nie trwa dłużej niż tydzień, a maksymalnie 2 tygodnie od wydania pozytywnej decyzji
  • tymczasowy brak dostępność towaru - jeśli klient zgodzi się poczekać może otrzymać dodatkowy rabat, a w innym wypadku towar zostanie odebrany od klienta na koszt sklepu
  • brak dostępności towaru - klient ma możliwość podjęcia decyzji, czy chce zrezygnować z zamówienia i odesłać towar na koszt sklepu, czy otrzymać rabat w ramach rekompensaty i pogodzić się z obecnym stanem produktu

W przypadku rabatów / rekompensat - wypłacane są one zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych. Wysokość i rodzaj (zwrot płatności lub rabat na kolejne zakupy) ustalany jest indywidualnie do każdego zamówienia.

 

2. Zwrot - odstąpienie od umowy

Kupujący, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny.  W tym celu należy złożyć stosowne, pisemne oświadczenie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Zwrotowi nie podlegają:

  • produkty wyprodukowane na zamówienie lub według specyfikacji konsumenta np. dywan lub personalizowane łóżko
  • tkaniny i inne produkty cięte na metry bieżące
  • produkty outletowe, które posiadają opisane i przedstawione na zdjęciach uszkodzenia
  • materace i nakładki rozpakowane z folii

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupujący może złożyć poprzez wypełnienie dostępnego na stronie internetowej formularza "przykładowy formularz odstąpienia od umów", a następnie wysłanie go na adres pocztowy sklepu [email protected].

Adres do odesłania towaru ustalany jest indywidualnie. Prosimy o uprzedni kontakt mailowy.

Po przyjęciu zwrotu na nasz stan magazynowy i jego weryfikacji (produkt powinien być pełnowartościowy), środki pieniężne zostają zwrócone w przeciągu 14 dni, na konto z którego dokonano wpłaty (lub inne konto wskazane przez klienta).

 

DO POBRANIA:

 

Producenci

Actona
Agmamito
BIBTEX
Bizon Group
Bizzotto
Bochem
Carpets&More
Comad
Creativa
CustomForm
D2.Design
Davis
DAZELIVING
Dekoma
ELASTRON
EMIBIG
EMOTIVERO
EPG
Fabb
Fabric World
Fargotex
FDM
Fertone
Fibero
Fobaro Group
Furnitex
Halmar
Hardy
Hesperide
Idesin
Intertex
Intesi
Invicta Interior
Jules Flipo
Kaja
Kare Design
Keter
King Home
Lampex
Lech
LivinHill
Louis De Poortere
Malo Design
MaMaison
Marboss
Marcopol
Meble&Tkaniny
ML Meble
Modesto Design
Moosee
New Garden
Next Meble
PIANPOLTEX
Prebena
Rea
Richmond Interiors
Ridex
Signal Meble
Simplet
Spray-Kon
Tagrel
Toccare
Toptextil
Umbra
Zilto
Zapisz się do Newslettera

Bądź na bieżąco z nowościami i promocjami w naszym sklepie