1. Wysyłka towaru

Transport produktów do Państwa domów jest płatny. Odpowiada za niego nasz partner - DPD Polska. W celu złożenia reklamacji i związanej z nią konieczności odesłania przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub na adres e-mail.  Pozwoli nam to ustalić najdogodniejsze dla Państwa warunki przebiegu procesu reklamacji. 

Aby przebiegała ona jak najsprawniej, prosimy sprawdzić zawartość przesyłki już przy kurierze. W przypadku uszkodzenia zawartości spowodowanego niewłaściwym transportem, kurier zobowiązany jest do spisania protokołu szkodowego i zabrania przesyłki  z powrotem. Jeśli zaś uszkodzenie zostanie zauważone już po odjeździe kuriera, prosimy o zgłoszenie tego faktu poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza.

 

2. Zwroty (Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży)

1. Kupujący, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny.  W tym celu należy złożyć stosowne, pisemne oświadczenie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Kupujący może złożyć poprzez wypełnienie dostępnego na stronie internetowej formularza "Przykładowy formularz odstąpienia od umów", a następnie wysłanie go wraz z reklamowanym towarem na adres pocztowy sklepu www.mebletkaniny.pl

Adres do wysyłki towaru: Warszawska 59, 15-062 Białystok

Po zweryfikowaniu całego procesu transakcji pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano wpłaty (lub inne konto wskazane przez klienta). Uprawnienie to przysługuje wyłącznie konsumentom.

Przed odesłaniem większego zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 741 22 31 lub mailowo biuro@mebletkaniny.pl.

 

DO POBRANIA:

Przykładowy formularz odstąpienia od umów

Producenci

  • FDM
  • Halmar
  • Intertex
  • Malo Design
  • MebleTkaniny
  • ML Meble
  • Signal Meble
  • Toptextil
  • WoMeb

Zapisz się do naszego newslettera!

-->