![]() | Uwaga! W chwili dostarczenia przesyłki, prosimy o sprawdzenie stanu opakowania . W przypadku uszkodzenia zawartości spowodowanego niewłaściwym transportem, kurier zobowiązany jest do spisania protokołu szkody i zabrania przesyłki z powrotem. Znacząco może to usprawnić proces reklamacji jak i wpłynąć na pozytywne jej rozpatrzenie. |

1. Reklamacja - wykryte wady / towar niezgodny z ofertą
W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy, pod adresem:
![]() | [email protected] |
Wiadomość powinna zawierać:
- numer zamówienia
- krótki opis problemu
- zdjęcia lub krótki film ukazujący problem
- sugestia preferowanego rozwiązania reklamacji (rabat lub wymiana na nowy produkt)
Na każdą wiadomość staramy się odpowiedzieć w przeciągu 24h (dzień roboczy).
Nasi specjaliści po uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji oraz wstępnej ocenie sytuacji, przekazują sprawę do bezpośredniego producenta, który wydaje opinię o możliwości wymiany towaru, co ma wpływ na ostateczną decyzję w sprawie reklamacji.
Proces reklamacji zależny jest od dostępności towaru z zamówienia.
- towar dostępny - zazwyczaj czas wymiany towaru na pełnowartościowy nie trwa dłużej niż tydzień, a maksymalnie 2 tygodnie od wydania pozytywnej decyzji
- tymczasowy brak dostępność towaru - jeśli klient zgodzi się poczekać może otrzymać dodatkowy rabat, a w innym wypadku towar zostanie odebrany od klienta na koszt sklepu
- brak dostępności towaru - klient ma możliwość podjęcia decyzji, czy chce zrezygnować z zamówienia i odesłać towar na koszt sklepu, czy otrzymać rabat w ramach rekompensaty i pogodzić się z obecnym stanem produktu
W przypadku rabatów / rekompensat - wypłacane są one zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych. Wysokość i rodzaj (zwrot płatności lub rabat na kolejne zakupy) ustalany jest indywidualnie do każdego zamówienia.

2. Zwrot - odstąpienie od umowy
Kupujący, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć stosowne, pisemne oświadczenie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Zwrotowi nie podlegają:
- produkty wyprodukowane na zamówienie lub według specyfikacji konsumenta np. dywan lub personalizowane łóżko
- tkaniny i inne produkty cięte na metry bieżące
- produkty outletowe, które posiadają opisane i przedstawione na zdjęciach uszkodzenia
- materace i nakładki rozpakowane z folii
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupujący może złożyć poprzez wypełnienie dostępnego na stronie internetowej formularza "przykładowy formularz odstąpienia od umów", a następnie wysłanie go na adres pocztowy sklepu [email protected].
Adres do odesłania towaru ustalany jest indywidualnie. Prosimy o uprzedni kontakt mailowy.
Po przyjęciu zwrotu na nasz stan magazynowy i jego weryfikacji (produkt powinien być pełnowartościowy), środki pieniężne zostają zwrócone w przeciągu 14 dni, na konto z którego dokonano wpłaty (lub inne konto wskazane przez klienta).
DO POBRANIA:





































































