1. Jak szukać produktów i złożyć zamówienie?

 

Podstawą do złożenia zamówienia jest określenie, jakie produkty chcesz kupić. W naszej ofercie posiadamy dziesiątki tysięcy modeli mebli, stworzyliśmy więc szereg ułatwień w ich przeglądaniu i wyszukiwaniu. Szukając konkretnego modelu, należy wpisać w polu wyszukiwania na górze strony jego nazwę lub symbol, a następnie kliknąć ikonę lupki lub wybrać produkt z wyświetlonych pod paskiem wyszukiwania podpowiedzi. Jeżeli nie jesteś jeszcze zdecydowany/a na nic konkretnego lub nie możesz znaleźć szukanego produktu, zacznij od najechania myszką na "MEBLE" w lewym górnym rogu strony. Wybierz następnie interesującą Cię kategorię, klikając w nią. Po lewej stronie zobaczysz opcje filtrowania, które pomogą Ci znaleźć produkt odpowiadający Twoim wymaganiom. Szczegóły poszczególnych produktów opisane są w ich karcie, która otwiera się po kliknięciu myszką na zdjęcie lub nazwę wybranego towaru. Będąc już zdecydowanym, kliknij "Dodaj produkt do koszyka" - przycisk ten znajdziesz pod nazwą i zdjęciem produktu lub w jego karcie pod ceną, z prawej strony. W przypadku mebli personalizowanych przycisk "Dodaj do koszyka" zastąpiony jest przyciskiem "Konfiguruj produkt" lub "Personalizuj". Następnie możesz wybrać między przejściem do koszyka w celu finalizacji zamówienia lub kontynuowaniem zakupów. Kontynuując zakupy, masz możliwość przejścia w dowolnym momencie do koszyka, klikając jego ikonę w prawym górnym rogu strony. Będąc już w koszyku, możesz usuwać wybrane produkty, modyfikować ich ilość, wykorzystać kod rabatowy lub sprawdzić kwotę całego zamówienia. Kiedy wszystko będzie się już zgadzać, wybierz sposób płatności oraz dostawy, a następnie kliknij "Realizuj zamówienie". Wypełnij formularz, podając swoje dane kontaktowe oraz adres dostawy. Jeżeli masz jakieś uwagi do zamówienia, dopisz je w polu "Informacje dodatkowe". Zaznacz kwadracik potwierdzający akceptację regulaminu sklepu, a następnie kliknij pole "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty". Jeżeli wybrałeś/aś płatność internetową, sfinalizuj ją w otwartym oknie. W przypadku przelewu tradycyjnego dokonaj opłaty z poziomu aplikacji lub strony Twojego banku. To wszystko! Potwierdzeniem złożenia zamówienia będzie wiadomość wysłana na podany przez Ciebie adres mailowy. W razie pytań, problemów lub wątpliwości zadzwoń na 799 356 637, lub kliknij zieloną ikonę czatu w prawym dolnym rogu strony, aby rozpocząć rozmowę z naszym konsultantem.

 

2. Jak założyć konto w sklepie?

 

U góry strony, pomiędzy polem wyszukiwania a ikoną koszyka, znajduje się napis “Konto”. Kliknij tam. Po prawej stronie pojawi się napis “Nie masz konta?”, a pod spodem żółty przycisk “Zarejestruj się”. Kliknij tam. Wypełnij formularz, zaakceptuj regulamin i wciśnij żółty przycisk “Rejestruj”. Następnie otwórz w nowej zakładce lub aplikacji swoją pocztę internetową. Wśród nowych wiadomości powinien pojawić się mail z naszego sklepu*. Wejdź w niego, a następnie kliknij znajdujący się tam odnośnik do potwierdzenia rejestracji. Zostaniesz przeniesiony/a na stronę mebletkaniny.pl, gdzie pojawi się informacja o pomyślnej aktywacji konta. Od teraz możesz robić zakupy, korzystając z dogodności posiadania swojego konta!

 

*nie widzisz takiego maila? Poczekaj 5 minut, a następnie sprawdź folder "Spam" lub "Oferty" w swojej skrzynce. Spróbuj też skorzystać z opcji wyszukiwania wiadomości.

 

3. Jak kupić na raty?

 

Wszelkie informacje dotyczące zakupu na raty znajdziesz pod linkiem https://www.mebletkaniny.pl/cms/platnosc-na-raty.

 

4. Jak dokonać płatności payU? (karta, szybki przelew lub raty)

 

Na początku dodaj do koszyka wszystkie wybrane produkty. W zakładce “Koszyk” pojawi się tabelka, w której zostały one umieszczone. Pod nią, po lewej stronie, znajduje się panel wyboru sposobu płatności. Zaznacz PayU.pl, a następnie kliknij żółty przycisk “Realizuj zamówienie”. Wypełnij dane adresowe, a następnie kliknij “Zamawiam i płacę”. Zostaniesz przeniesiony/a na stronę PayU.pl, na której sfinalizujesz płatność. Postępuj zgodnie z instrukcjami i nie odświeżaj oraz nie zamykaj strony do momentu zakończenia operacji. Potwierdzenie zapłaty otrzymasz na swój adres mailowy.

 

5. Jak sprawdzić termin dostępności produktu?

 

W przypadku niektórych towarów informacja na temat dostępności widoczna jest jeszcze przed wejściem w kartę produktu, wyświetla się pod jego nazwą i zdjęciem. Zawsze jednak znajdziesz ją też w samej karcie, z prawej strony pod ceną. Finalizując zamówienie w koszyku, również przypomnimy Ci o dostępności wybranych produktów.

 

6. Jaki jest koszt wysyłki?

 

Koszt wysyłki zależy od ilości, gabarytów i wagi wybranych produktów. Dostępne sposoby dostawy i ich ceny sprawdzić można po dodaniu produktu do koszyka, w panelu "Wybierz sposób dostawy".

 

7. Jak uzyskać rabat?

 

Informacje o rabatach podajemy na bieżąco na naszym fanpage’u https://www.facebook.com/mebletkaniny/ oraz na stronie głównej mebletkaniny.pl

 

8. Jak skorzystać z kodu rabatowego?

 

Treść kodów rabatowych, które na bieżąco pojawiają się na stronie głównej oraz naszym facebookowym fanpage’u, należy wpisać w wyznaczonym miejscu w zakładce “Koszyk”. Wejdź na naszą stronę, wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka. Następnie będąc już w koszyku, wpisz kod promocyjny w pole znajdujące się pod listą zamawianych produktów i zatwierdź wybór, klikając znajdujący się obok zielony przycisk "+". Aby zaktualizować koszt zamówienia z uwzględnieniem rabatu, kliknij przycisk "Przelicz" znajdujący się po prawej stronie tabeli wybranych produktów. To wszystko!

 

9. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

 

Tak. Możesz zwrócić zakupiony u nas towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. W tym celu wypełnij ten formularz odstąpienia od umowy - https://www.mebletkaniny.pl/dane/cms/odstapienieodumowy.pdf, a następnie wyślij go na naszego maila biuro@mebletkaniny.pl. Po weryfikacji zwrotu odeślemy pieniądze na Twoje konto.

 

10. Co w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub Przelewy24?

 

Jeśli nie powiodła się Twoja płatność poprzez system PayU lub Przelewy24, zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem na konto:

 

19 1750 1080 5555 5555 0007 8064

Intertex Zalewski i Wspólnicy Sp.J.

ul. Warszawska 59

15-062 Białystok

 

W tytule przelewu podaj dane niezbędne do identyfikacji płatności: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. Dodatkowo prosimy o przesłanie informacji o dokonaniu płatności przelewem tradycyjnym na adres biuro@mebletkaniny.pl –  ułatwi nam to szybką realizację.

 

11. Co w przypadku, gdy kupiony produkt okaże się być wadliwy/wybrakowany? Jak złożyć reklamację?

 

Jeżeli kupiony przez Ciebie produkt okaże się być wadliwy lub wybrakowany, wystarczy zareklamować go u nas z tytułu rękojmi. W miarę możliwości poprosimy producenta o dosłanie brakujących/wadliwych elementów. Jeżeli z uwagi na niedostępność produktu nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze za zamówienie lub zaproponujemy inne rozwiązanie. Reklamacje należy składać, wysyłając email na adres biuro@mebletkaniny.pl. Każda reklamacja musi zawierać:


- dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, numer telefonu)
- numer zamówienia 
- krótki opis problemu
- zdjęcia i/lub filmiki ukazujące opisane wady

Do reklamacji można dołączyć też informację o preferowanym sposobie jej rozwiązania (wymiana elementów/zwrot środków za zamówienie). Reklamację rozpatrujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu jej złożenia, ale zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej. Informujemy też na bieżąco o postępach w sprawie, uprzedzamy o wysyłce elementów na wymianę lub o zwrocie pieniędzy. Jeżeli masz jakieś wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod numerem 799 356 637. Zachęcamy też do odwiedzenia strony UOKiK  - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/, gdzie wyjaśnione są szczegóły odnośnie praw przysługujących konsumentowi z tytułu rękojmi.

 

12. Kto organizuje wysyłkę i ponosi jej koszty w przypadku zwrotów i reklamacji?

 

W przypadku reklamacji organizacja oraz koszt wysyłki leżą po stronie naszego sklepu. Dotyczy to zarówno odbioru wadliwych produktów jak i wysyłki nowych, przeznaczonych na wymianę. W razie zwrotu towaru bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy), klient musi odesłać produkt(y) we własnym zakresie oraz ponieść koszt takiej odsyłki.

Producenci

Actona
Agmamito
Bizon Group
Bochem
Comad
CustomForm
D2.Design
Davis
DAZELIVING
Dekoma
eDomator
ELASTRON
EMOTIVERO
EPG
Fabric World
Fargotex
FDM
Fibero
Fischbacher
Frandsen
Halmar
Hardy
Idesin
Intertex
Intesi
Invicta Interior
Jules Flipo
Kare Design
Keter
King Home
Lampex
Lech
Light&Living
LivinHill
Louis De Poortere
Maduu Studio
Malo Design
Marboss
Meble&Tkaniny
ML Meble
Modesto Design
Moosee
MP Nidzica
New Garden
Polyhedra
Prebena
Richmond Interiors
SCAB Design
Signal Meble
Simplet
Spray-Kon
Tagrel
Toccare
Toptextil
Umbra
VERY SIMPL
Voluspa
Zilto
Zapisz się do Newslettera

Bądź na bieżąco z nowościami i promocjami w naszym sklepie

Aby zapisać się do newslettera, potwierdź że nie jesteś robotem