1.     Jak złożyć zamówienie?

Najeżdżając myszką na “MEBLE” pojawi się panel z kategoriami oferowanych produktów. (Tkaniny posiadają oddzielną zakładkę obok mebli). Kliknij na wybraną. Po lewej stronie możesz też wybrać różne opcje. Jeśli szukasz czegoś konkretnego, wpisz nazwę produktu u góry strony w polu “Szukaj w sklepie…”. Najeżdżając na zdjęcie produktu w kategorii możesz od razu kliknąć “dodaj do koszyka” lub kliknąć “Więcej”. Wtedy zostaniesz przeniesiony na stronę konkretnego produktu. Tam również znajduje się przycisk “Dodaj do koszyka” (a na lewo od niego przyciski + i - pozwalające na wybranie kilku jednakowych modeli). Po wybraniu możesz od razu przejść do koszyka i złożyć zamówienie, bądź kontynuować zakupy klikając “Kupuję dalej”. W dowolnym momencie możesz sprawdzić zawartość swojego zamówienia bądź je zakończyć klikając na “KOSZYK” w prawym górnym rogu strony. Będąc w panelu “KOSZYK” możesz usuwać wybrane produkty, modyfikować ich ilość, przeliczyć kwotę całego zamówienia, wykorzystać kod rabatowy, wybrać sposób płatności oraz dostawy. Kiedy wszystko będzie już zgadzać się z Twoimi oczekiwaniami, kliknij “Realizuj zamówienie”. Wypełnij formularz. Kliknij “Zamawiam i płacę”. Zapłać za swoje zamówienie i odbierz maila potwierdzającego. To wszystko. W razie problemów zadzwoń pod numer 794 775 665 lub kliknij w niebieskie kółko z ikonką chatu w prawym dolnym rogu, aby nawiązać rozmowę z naszym konsultantem.

 

2.     Jak założyć konto?

U góry strony, pomiędzy polem wyszukiwania, a ikoną koszyka, znajduje się napis “MOJE KONTO”. Kliknij w niego. Po prawej stronie pojawi się napis “Nie masz konta?”, a pod spodem niebieski przycisk “Zarejestruj się”. Kliknij w niego. Wypełnij formularz, zaakceptuj regulamin i wciśnij niebieski przycisk “Rejestruj”. Następnie w nowej zakładce otwórz stronę swojej poczty internetowej. Wśród nowych wiadomości powinna pojawić się mail o tytule “Sklep | Meble&Tkaniny”*. W jego treści kliknij na “potwierdzenie email”. Zostaniesz przeniesiony na stronę mebletkaniny.pl, gdzie pojawi się informacja, że Twoje konto zostało aktywowane. Teraz już możesz robić zakupy na swoim koncie.

*nie widzisz takiego maila? Sprawdź inne foldery np. “Spam” czy “Oferty”.

 

3.     Jak kupić na raty?

Wszelkie informacje znajdziesz pod linkiem https://www.mebletkaniny.pl/cms/platnosc-na-raty.

 

4.    Jak dokonać płatności payU?

Zamówienia za pośrednictwem PayU są realizowane, jeżeli wartość Twojego zamówienia mieści się w przedziale 300 - 20 000 zł. Na początku dodaj do koszyka wszystkie wybrane produkty. W zakładce “Koszyk” pojawi się tabelka, w której zostały one umieszczone. Pod nią, po lewej stronie umieściliśmy panel “Wybierz sposób płatności”. Zaznacz PayU.pl, a następnie kliknij niebieski przycisk “Realizuj zamówienie”. Wypełnij dane adresowe, a następnie kliknij “Zamawiam i płacę”. Zostaniesz przeniesiony na stronę PayU. Wybierz “Raty” i wypełnij podany wniosek, do którego potrzebne Ci będą dowód osobisty, numer konta oraz dane o dochodach i zamówieniu. Po kilkunastu minutach dostaniesz potwierdzenie od swojego banku i… wszystko gotowe!

Więcej informacji pod linkiem: https://www.payu.pl/metody-platnosci/payu-raty-dla-Ciebie

 

5.     Jak sprawdzić termin dostępności produktu?

Informacja w przypadku większości produktów została umieszczona bezpośrednio na jego zdjęciu głównym. Ponadto po kliknięciu w każdy z oferowanych produktów i automatycznym przeniesieniu na jego podstronę pod jego nazwą znajduje się napisana niebieską czcionką osobna informacja np. “wysyłka w ciągu 24H” czy “czas realizacji do 14 dni”.

 

6.     Jaki jest koszt wysyłki?

Zamawiając w sklepie Meble&Tkaniny nie ponosisz żadnych kosztów związanych z wysyłką, jeżeli realizuje je kurier DPD (produkty te oznaczone są znakiem “darmowa wysyłka”). W przypadku dużych zamówień (typu sofa, niektóre stoły) wysyłamy przesyłkę paletową kurierem GEIS. Jej koszt wynosi 80zł. Informacje o kwocie przesyłki pojawiają się w zakładce “KOSZYK”.

 

7.   Jak skorzystać z kodu rabatowego?

Treść kodów rabatowych, które na bieżąco pojawiają się na stronie głównej oraz naszym facebookowym fanpage’u, należy umieścić w wyznaczonym miejscu w zakładce “Koszyk”. Wejdź na naszą stronę, wybierz interesujące Cię produkty i przejdź do swojego koszyka. Na ekranie pojawi się tabelkach z listą wybranych przez Ciebie produktów, a bezpośrednio pod nią pole oznaczone komunikatem “Wykorzystaj kod rabatowy”. Wpisz tam swój kod, naciśnij niebieski plusik po prawej, a następnie “przelicz”. Twój kod rabatowy zostanie uwzględniony.

 

8.   Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

Tak. Zwrócić towar możesz w ciągu 14 dni od dnia jego zakupu. W tym celu wypełnij ten formularz https://www.mebletkaniny.pl/dane/cms/odstapienieodumowy.pdf, a następnie wyślij go na naszego maila biuro@mebletkaniny.pl. Po weryfikacji pieniądze za anulowane zamówienie zostaną zwrócone na Twoje konto.

 

9.  Gdzie znajdę formularz zwrotu?

https://www.mebletkaniny.pl/dane/cms/odstapienieodumowy.pdf - po jego wypełnieniu wyślij go na naszego maila biuro@mebletkaniny.pl. Po weryfikacji pieniądze za anulowane zamówienie zostaną zwrócone na Twoje konto.

 

10.  Jak uzyskać rabat?

Informacje o rabatach podajemy na bieżąco na naszym fanpage’u https://www.facebook.com/mebletkaniny/ oraz na stronie głównej mebletkaniny.pl

 

11. Co w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub Przelewy24? 

Jeśli nie powiodła się płatność poprzez system PayU lub Przelewy24 zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem na konto: 

19 1750 1080 5555 5555 0007 8064
Intertex Zalewski i Wspólnicy Sp.J.
ul. Warszawska 59
15-062 Białystok


W tytule płatności proszę podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. 

Dodatkowo prosimy o przesłanie informacji o płatności przelewem tradycyjnym na adres biuro@mebletkaniny.pl – ułatwi to nam znalezienie płatności i realizację zamówienia.

Producenci

  • FDM
  • Halmar
  • Intertex
  • Malo Design
  • MebleTkaniny
  • ML Meble
  • Signal Meble
  • Toptextil
  • WoMeb

Zapisz się do naszego newslettera!

-->