1. Jak szukać produktów i złożyć zamówienie?
Podstawą do złożenia zamówienia jest określenie, jakie produkty chcesz kupić. W naszej ofercie posiadamy dziesiątki tysięcy modeli mebli, stworzyliśmy więc szereg ułatwień w ich przeglądaniu i wyszukiwaniu. Szukając konkretnego modelu, należy wpisać w polu wyszukiwania na górze strony jego nazwę lub symbol, a następnie kliknąć ikonę lupki lub wybrać produkt z wyświetlonych pod paskiem wyszukiwania podpowiedzi. Jeżeli nie jesteś jeszcze zdecydowany/a na nic konkretnego lub nie możesz znaleźć szukanego produktu, zacznij od najechania myszką na "MEBLE" w lewym górnym rogu strony. Wybierz następnie interesującą Cię kategorię, klikając w nią. Po lewej stronie zobaczysz opcje filtrowania, które pomogą Ci znaleźć produkt odpowiadający Twoim wymaganiom. Szczegóły poszczególnych produktów opisane są w ich karcie, która otwiera się po kliknięciu myszką na zdjęcie lub nazwę wybranego towaru. Będąc już zdecydowanym, kliknij "Dodaj produkt do koszyka" - przycisk ten znajdziesz pod nazwą i zdjęciem produktu lub w jego karcie pod ceną, z prawej strony. W przypadku mebli personalizowanych przycisk "Dodaj do koszyka" zastąpiony jest przyciskiem "Konfiguruj produkt" lub "Personalizuj". Następnie możesz wybrać między przejściem do koszyka w celu finalizacji zamówienia lub kontynuowaniem zakupów. Kontynuując zakupy, masz możliwość przejścia w dowolnym momencie do koszyka, klikając jego ikonę w prawym górnym rogu strony. Będąc już w koszyku, możesz usuwać wybrane produkty, modyfikować ich ilość, wykorzystać kod rabatowy lub sprawdzić kwotę całego zamówienia. Kiedy wszystko będzie się już zgadzać, wybierz sposób płatności oraz dostawy, a następnie kliknij "Realizuj zamówienie". Wypełnij formularz, podając swoje dane kontaktowe oraz adres dostawy. Jeżeli masz jakieś uwagi do zamówienia, dopisz je w polu "Informacje dodatkowe". Zaznacz kwadracik potwierdzający akceptację regulaminu sklepu, a następnie kliknij pole "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty". Jeżeli wybrałeś/aś płatność internetową, sfinalizuj ją w otwartym oknie. W przypadku przelewu tradycyjnego dokonaj opłaty z poziomu aplikacji lub strony Twojego banku. To wszystko! Potwierdzeniem złożenia zamówienia będzie wiadomość wysłana na podany przez Ciebie adres mailowy. W razie pytań, problemów lub wątpliwości zadzwoń na 799 356 637, lub kliknij ikonę czatu w prawym dolnym rogu strony, aby rozpocząć rozmowę z naszym konsultantem.
2. Jak założyć konto w sklepie?
U góry strony, pomiędzy polem wyszukiwania a ikoną koszyka, znajduje się napis “Konto”. Kliknij tam. Po prawej stronie pojawi się napis “Nie masz konta?”, a pod spodem żółty przycisk “Zarejestruj się”. Kliknij tam. Wypełnij formularz, zaakceptuj regulamin i wciśnij żółty przycisk “Rejestruj”. Następnie otwórz w nowej zakładce lub aplikacji swoją pocztę internetową. Wśród nowych wiadomości powinien pojawić się mail z naszego sklepu*. Wejdź w niego, a następnie kliknij znajdujący się tam odnośnik do potwierdzenia rejestracji. Zostaniesz przeniesiony/a na stronę mebletkaniny.pl, gdzie pojawi się informacja o pomyślnej aktywacji konta. Od teraz możesz robić zakupy, korzystając z dogodności posiadania swojego konta!
*nie widzisz takiego maila? Poczekaj 5 minut, a następnie sprawdź folder "Spam" lub "Oferty" w swojej skrzynce. Spróbuj też skorzystać z opcji wyszukiwania wiadomości.
3. Jak kupić na raty?
Wszelkie informacje dotyczące zakupu na raty znajdziesz pod linkiem https://www.mebletkaniny.pl/cms/platnosc-na-raty.
4. Jak dokonać płatności payU? (karta, szybki przelew lub raty)
Na początku dodaj do koszyka wszystkie wybrane produkty. W zakładce “Koszyk” pojawi się tabelka, w której zostały one umieszczone. Pod nią, po lewej stronie, znajduje się panel wyboru sposobu płatności. Zaznacz PayU.pl, a następnie kliknij żółty przycisk “Realizuj zamówienie”. Wypełnij dane adresowe, a następnie kliknij “Zamawiam i płacę”. Zostaniesz przeniesiony/a na stronę PayU.pl, na której sfinalizujesz płatność. Postępuj zgodnie z instrukcjami i nie odświeżaj oraz nie zamykaj strony do momentu zakończenia operacji. Potwierdzenie zapłaty otrzymasz na swój adres mailowy.
5. Jak sprawdzić termin dostępności produktu?
W przypadku niektórych towarów informacja na temat dostępności widoczna jest jeszcze przed wejściem w kartę produktu, wyświetla się pod jego nazwą i zdjęciem. Zawsze jednak znajdziesz ją też w samej karcie, z prawej strony pod ceną. Finalizując zamówienie w koszyku, również przypomnimy Ci o dostępności wybranych produktów.
6. Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki zależy od ilości, gabarytów i wagi wybranych produktów. Dostępne sposoby dostawy i ich ceny sprawdzić można po dodaniu produktu do koszyka, w panelu "Wybierz sposób dostawy".
7. Jak uzyskać rabat?
Informacje o rabatach podajemy na bieżąco na naszym fanpage’u https://www.facebook.com/mebletkaniny/ oraz na stronie głównej mebletkaniny.pl
8. Jak skorzystać z kodu rabatowego?
Treść kodów rabatowych, które na bieżąco pojawiają się na stronie głównej oraz naszym facebookowym fanpage’u, należy wpisać w wyznaczonym miejscu w zakładce “Koszyk”. Wejdź na naszą stronę, wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka. Następnie będąc już w koszyku, wpisz kod promocyjny w pole znajdujące się pod listą zamawianych produktów i zatwierdź wybór, klikając znajdujący się obok zielony przycisk "+". Aby zaktualizować koszt zamówienia z uwzględnieniem rabatu, kliknij przycisk "Przelicz" znajdujący się po prawej stronie tabeli wybranych produktów. To wszystko!
9. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?
Tak. Możesz zwrócić zakupiony u nas towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. W tym celu wypełnij ten formularz odstąpienia od umowy - https://www.mebletkaniny.pl/dane/cms/odstapienieodumowy.pdf, a następnie wyślij go na naszego maila [email protected]. Po weryfikacji zwrotu odeślemy pieniądze na Twoje konto.
10. Co w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub Przelewy24?
Jeśli nie powiodła się Twoja płatność poprzez system PayU lub Przelewy24, zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem na konto:
19 1750 1080 5555 5555 0007 8064
Intertex Zalewski i Wspólnicy Sp.J.
ul. Warszawska 59
15-062 Białystok
W tytule przelewu podaj dane niezbędne do identyfikacji płatności: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie. Dodatkowo prosimy o przesłanie informacji o dokonaniu płatności przelewem tradycyjnym na adres [email protected] – ułatwi nam to szybką realizację.
11. Co w przypadku, gdy kupiony produkt okaże się być wadliwy/wybrakowany? Jak złożyć reklamację?
Jeżeli kupiony przez Ciebie produkt okaże się być wadliwy lub wybrakowany, wystarczy zareklamować go u nas z tytułu rękojmi. W miarę możliwości poprosimy producenta o dosłanie brakujących/wadliwych elementów. Jeżeli z uwagi na niedostępność produktu nie będzie to możliwe, zwrócimy Ci pieniądze za zamówienie lub zaproponujemy inne rozwiązanie. Reklamacje należy składać, wysyłając email na adres [email protected]. Każda reklamacja musi zawierać:
- dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, numer telefonu)
- numer zamówienia
- krótki opis problemu
- zdjęcia i/lub filmiki ukazujące opisane wady
Do reklamacji można dołączyć też informację o preferowanym sposobie jej rozwiązania (wymiana elementów/zwrot środków za zamówienie). Reklamację rozpatrujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu jej złożenia, ale zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej. Informujemy też na bieżąco o postępach w sprawie, uprzedzamy o wysyłce elementów na wymianę lub o zwrocie pieniędzy. Jeżeli masz jakieś wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod numerem 799 356 637. Zachęcamy też do odwiedzenia strony UOKiK - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/, gdzie wyjaśnione są szczegóły odnośnie praw przysługujących konsumentowi z tytułu rękojmi.
12. Kto organizuje wysyłkę i ponosi jej koszty w przypadku zwrotów i reklamacji?
W przypadku reklamacji organizacja oraz koszt wysyłki leżą po stronie naszego sklepu. Dotyczy to zarówno odbioru wadliwych produktów jak i wysyłki nowych, przeznaczonych na wymianę. W razie zwrotu towaru bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy), klient musi odesłać produkt(y) we własnym zakresie oraz ponieść koszt takiej odsyłki.